Algemeen

Bij de eerste kennismaking zijn we uiteraard benieuwd naar uw bedrijf en komt uw persoonlijke accountmanager graag tot bij u. Maar natuurlijk bent u ook steeds meer dan welkom in een van onze kantoren. Op deze manier maakt u tijdens één bezoek kennis met de schadebeheerder(s) en adviseur(s). We zitten nationaal op 3 locaties. Ontdek hier onder meer over elk kantoor.

Contacteer ons

Er wordt één accountmanager vast aan u toegewezen. Deze wordt ondersteund door een team van specialisten. U kan ervoor kiezen enkel met uw accountmanager te communiceren, maar de ervaring leert dat u vast al snel de weg naar uw gespecialiseerde adviseurs vindt. We investeren immers in onze eigen experten, zodat we een zo goed mogelijk aanspreekpunt vormen voor u.

U ziet uw verzekeringsmakelaar zo vaak u wilt. Tijdens onze eerste kennismaking brengen we uw persoonlijke behoeften en verwachtingen in kaart. Zo verloopt de verdere samenwerking volledig naar wens.

U heeft steeds toegang tot uw dossier via MyBroker, hier raadpleegt u uw volledige verzekeringsdossier, 24/7.

My Broker

U kan induver op ieder moment van de dag zowel telefonisch als per mail bereiken. Doordat we nauw samenwerken met elkaar, kunnen we snel inspringen en reageren op uw vraag. U heeft het mobiele nummer van uw accountmanager die ook buiten de kantooruren te uwer beschikking staat. We zitten nationaal op 3 locaties. Ontdek hier onder meer over elk kantoor.

Contacteer ons

Diensten

Bij induver zijn we ons bewust van persoonlijke samenwerkingsverbanden. Daarom zijn samenwerkingen tussen induver en andere makelaars mogelijk. Op deze manier blijven ook uw persoonlijke relaties intact.

Zodra u uw akkoord of mandaat heeft gegeven, neemt induver alles van u over. U hoeft zich verder van niets aan te trekken. De doorlooptijd is afhankelijk van het werk van de verzekeraar, wiens snelheid en correcte afhandeling wij maar in beperkte mate kunnen beïnvloeden. Uiteraard zorgt induver voor een nauwgezette opvolging zodat alles zo snel mogelijk in orde gebracht kan worden. Heeft u vragen over de te verwachte timeframe? Dan mag u ze altijd stellen aan uw dossierbeheerder.

Absoluut. Zodra u van ons een bevestiging van dekking ontvangt, bent u verzekerd. Wanneer u de premie betaalt, wordt de voorafgaande periode hier mee in opgenomen. De duurtijd kan hier soms in oplopen omdat we afhankelijk zijn van de snelheid van de verzekeraar. Ook voor het afleveren van uw polis (verzekeringscontract), zijn wij vaak afhankelijk van de snelheid en correcte afhandeling van uw verzekeraar).

U kan hiervoor steeds terecht bij uw accountmanager of dossierbeheerder. Ook kan u online via MyBroker een aangifte doen. Ieder schadedossier volgen wij proactief op. Het verloop hiervan kan u ook steeds online opvolgen. Eens u een schadeclaim heeft ingediend, ontvangt u ook altijd een bevestigingsmail van ons. Bij voorkeur bezorgen we u een periodieke update van al uw schadegevallen, zo bent u steeds op de hoogte.

My Broker

Neen. Voordat u actie onderneemt, is het aangewezen om dit steeds af te stemmen met uw accountmanager of uw schadebeheerder. Zo riskeert u de verdere vlotte afhandeling niet in het gedrang te brengen.

Dit is afhankelijk van de claim. Gaat het om grote bedragen en kan u zonder vergoeding niet verder met uw activiteit(en)? Neem zeker contact op met uw accountmanager, we kunnen bespreken hoe we u verder helpen.

Zeker en vast, een verandering in uw activiteiten moet u steeds melden bij uw verzekeringsmakelaar. De activiteiten die niet zijn opgenomen in uw aansprakelijkheidsverzekering zijn niet verzekerd.

Bij onduidelijkheden of vragen vormt uw accountmanager of dossierbeheerder steevast uw aanspreekpunt. Ze bezitten de juiste kennis en expertise om iedere wijziging of vraag zo duidelijk mogelijk te beantwoorden.

Bij induver zorgen we voor een periodieke monitoring, zodat we uw veranderende noden zo goed mogelijk kunnen opvolgen en bijsturen waar nodig. Dankzij de expertise die we de afgelopen 30 jaar hebben opgebouwd, maken we steeds de juiste inschatting. We nemen de belangen van uw onderneming ter harte.

Ondernemen brengt risico’s met zich mee. Daarom is het belangrijk om zich hiervan bewust te zijn, zodat u op de hoogte bent van mogelijke scenario’s en uw onderneming zich hier kan tegen wapenen. Dit maakt een risicoanalyse net ontzettend waardevol en allesbehalve overbodig.

De activiteiten binnen een onderneming zijn steeds in beweging. Daarom voeren we preventiebeheer uit op basis van de noden van de klant. Een tussentijdse of periodieke evaluatie zijn hierbij mogelijk. Voor vloten van voertuigen kunnen we een periodieke PIN-view (personal insurance view) aanleveren, waarbij we zorgen voor een overzicht met de stand van zaken van de lopende schadegevallen. Wie of wat zijn de oorzaken? Hoe heeft een incident plaatsgevonden op welke locatie? We bieden antwoord op de voorvallen binnen uw onderneming. Zodat u zelf conclusies en actie kan ondernemen in het belang van uw onderneming en medewerkers.

Interessante links

Wij maken gebruik van cookies of gelijkaardige technologieën (bv. pixels of sociale media plug-ins) om o.a. uw gebruikservaring op onze website zo optimaal mogelijk te maken. Daarnaast wensen wij analyserende en marketing cookies te gebruiken om uw websitebezoek persoonlijker te maken, gerichte advertenties naar u te verzenden en om ons meer inzicht te geven in uw gebruik van onze website.

Gaat u ermee akkoord dat we cookies gebruiken voor een optimale websitebeleving, opdat wij onze website kunnen verbeteren en om u te kunnen verrassen met advertenties? Bevestig dan met "OK".

Wenst u daarentegen specifieke voorkeuren in te stellen voor verschillende soorten cookies? Dat kan via onze cookie policy. Wenst u meer uitleg over ons gebruik van cookies of hoe u cookies kan verwijderen? Lees dan onze cookie policy.