
Aalst verhuur
Jo Van Den Neste
Een machine huren met alles erop en eraan? Dat kan bij Aalst verhuur, de eenmanszaak die Jo Van Den Neste 8 jaar geleden overnam en uitbouwde tot een stevige KMO. Jo maakt zich sterk 24/7 bereikbaar te zijn voor verhuur of machineadvies. Als er een machine gehuurd moet worden, dan is het doorgaans dringend. Ook in geval van schade, wil hij zijn klanten snel uit de nood helpen. Een goede verzekeraar voor machinebreuk is voor Aalst-verhuur niet louter een contractuele verplichting van het leasecontract bij de bank. Het is ook commercieel een must.
“Michiel van Induver belde ons op het juiste moment op” vertelt Patricia die administratieve ondersteuning biedt aan het verhuurbedrijf van haar echtgenoot.
“Wij hadden het vertrouwen verloren in onze voormalige makelaar. Wat we bij Induver onmiddellijk wisten te appreciëren was de nuchtere aanpak. Geen grootse woorden, wel een correcte en heldere analyse van ons dossier. Ze maakten ons attent op de risico’s waarvoor we niet gedekt waren, zonder ons overbodige verzekeringen aan te praten. Induver staat met de voeten op de grond en denkt mee met KMO’s.”
(“Ook privé hebben we ondertussen onze verzekeringen naar Induver overgebracht. Hierdoor konden we enkele honderd euro’s op jaarbasis besparen. Dat is natuurlijk mooi meegenomen.”)
De duidelijke communicatie stelt Patricia eveneens op prijs. “De dossiers worden goed opgevolgd. In puntjes wordt opgelijst wat ik wat ik Induver nog moet aanleveren, en wat ik van hen kan verwachten. Het contact is efficiënt, to the point, en altijd vriendelijk.
Dat Induver qua dienstverlening ver gaat, hebben we in de praktijk snel ondervonden. Toen we vorig jaar onze algemene voorwaarden inzake de nieuwe verzekering wensten aan te passen, hebben ze ons daarin (juridisch) bijgestaan.”
Patricia is tevreden dat het ganse verzekeringsdossier op punt is gesteld. “De wetenschap een makelaar te hebben waarop je kunt vertrouwen, is een geruststelling. Bij een schadegeval vinden we steeds een oplossing.Zo zijn we zeker dat we onze klanten niet in de steek moeten laten. De 24/7 klantenservice blijvend kunnen garanderen, staat bij ons centraal.”